04.11.2022

Ես կարդացել եմ մի գիրք անունը Գանձերի Կղզի ։ Այդ գիրքը մի տվաի անունովՋիմ մասին էր և այդ գիրքը սկսվում էր այս պես։Իմ անունը Ջիմ է մայրս աշխատում էր մի փոքրիկ յուրանցում իսկ հայրս մահանում էր հիվանդուցյանից նա մի օր շատ է աշխատում և միքանի ժամ անց նա իրեն վատեր զգում և մենք կանևեցինք մեր ընգերուհի բժիշկի նրա անունը լիվսի էր և նա ասաց,որ պետք է խմի շատ դեժեր և չաշխատի բայց նա շարունակեց աշխատել և նա մահացավ։Մի անգամ ես աշխատում էի մայրիկի հետ և մտավ մի մարդ այդ մարդը ընգերներ իմ հայրիկի նրա անունը Բիլի բոնս էր և նա շատ էր խմում ևնա նրա հետ բերելեր մի պայուսակ որը միջեվ հիմա նա այդ պայուսակը չի բացել ։Մի անգամ մտավ մի մարդ և նա վիճեց Բիլի Բոնսի հետ և այդ մարդը ուզեց ջուր ևայդ ժամանակ մտա ես և ինձ խթրեց ջուր ես գնացի և հետ գալուց ես լսեցի աթորների և սեղաների դղկոցներ ես մտա սենյակ և Բիլի Բոնսը ընգելեր պատի մոտ նա գնաց պարկելու իսկկ ես ուզեցա բացել նրա պայուսակը և այն տեղ փողեր ։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *