Վանա կատու

Կար հայաստանում մի շատ շատ հետաքրքիր կատուների տեսակ անունը վանա կատու։Բայց շատտարիներ առաջ վանա կատուները քչացան։
Հայաստանում վանա կատուներին 11000000000000000000ից մեկ կգթնեց։
Մի անգամ մի մարդ անունով արման իսկ վանակատուի անունը մուռլի էր գտավ վանա կատուին միքիչ անց նա իմացավ,որ նրա վանա կատուն կարողանում է խոսել և նրանք դարցան ընկերներ։
Մի անգամ Արմանը գնում է մի քաղաք իսկ մուռլին իր հետ չի վերձնում մուռլին շատ տխրեց բայց նա չհանձնվեց նա վերձրեց իր պայուսակը և ոտքով գնեւմ է այտ քաղաք։
Մուռլիի ծննձան օրը անձավ ։ Գնում է այդ քաղաք և նրանք իրար տեսնումեն մուռլին հասկանում է,որ դա արամն է իսկ արամը ոչ արամը ասում է
-իսկ քո Անունը ինչ է
-իմ անունը Մուռլի ես քո վանա կատուն եմ չես հիշում ինձ
Արամը նայում է իր կատվին և հիշում է արամը ասում է
-ես քեզ բերելեմ ուտելիք գնանան տուն և միասին ոտենք
– այո գնանք
գնումեն տուն և այդ րոպեից ամեն տեղ գնումեն իրար հատ և ամենինչ անում են իրար հետ:


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *